POMIDOR PIZZA TRÓJMIASTO:
Pomidor Pizza - Gdynia Redłowo (punkt własny, otwarty od 2014 roku)
Pomidor Pizza - Gdynia Oksywie (punkt własny, otwarty od 2023 roku)
Pomidor Pizza - Gdynia Dąbrowa (punkt franczyzowy, otwarty od 2025 roku)
Pomidor Pizza - Reda(RUMIA)Gdynia Chylonia [otwarcie początek 2026 roku]
KLUCZOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY FRANCZYZOWEJ:
-Opłata wstępna jednorazowa: 12 tys zł
-Opłata miesięczna: 6% od obrotu
Szacunkowy kapitał potrzebny na uruchomienie punktu tj. remont, kaucja, zatowarowanie = ok. 40-50 tys zł. przy kameralnym lokalu nastawionym głównie na dowóz.
Z naszego doświadczenia wynika, że taki lokal jest najbezpieczniejszą decyzją pod każdym względem. Niski wkład na start, brak obsługi kelnerskiej (mniejsze zatrudnienie), niski czynsz, dowóz, co powoduje stabilność nawet w trudnych czasach, zweryfikowała to np. pandemia.
DLACZEGO POMIDOR?
1. Bo jesteśmy ludźmi - nie korporacją. Odpowiemy na wszystkie pytania (nie ma głupich pytań) i poprowadzimy za rękę w niemalże każdym aspekcie praktycznym i teoretycznym.
2. Bo KAŻDY dotąd otwarty punkt był rentowny nawet nie od pierwszego roku, nie od pierwszego miesiąca, ale od pierwszego DNIA na rynku i jesteśmy pewni, że Twój punkt również taki będzie, jeżeli tylko zastosujesz się do naszych wytycznych, będziesz zaangażowany i elastyczny.
3. Bo 6% od obrotu jest dużo lepsze, niż pozornie atrakcyjniejsze 0% od obrotu, ale za to uzależnianie się od franczyzodawcy pod względem zakupu całego asortymentu od niego, po zawyżonych cenach. Jesteśmy partnerami, a nie krwiopijcami. Nasi franczyzobiorcy mają być zadowoleni, a nie zniewoleni. Brzmi to jak jakiś slogan, ale tak po prostu jest i możemy to udowodnić.
My, za te 6%, czujemy się zobowiązani i współodpowiedzialni za Twój punkt. Chcemy wnieść jak najwięcej wartości ze swojej strony i oddać tę prowizję w inny sposób, pomijając wiedzę i doświadczenie: dajemy mnóstwo wypracowanych jako sieć rabatów sięgających od kilku do nawet kilkudziesięciu procent na towary, sprzęty, kartony, oprogramowanie itd.
Wiele sieci kusi brakiem %, albo bardzo niskimi opłatami. I na pierwszy rzut oka wygląda to pięknie, bo oczywiście haczyk tkwi gdzie indziej.
Mianowicie musisz kupować od nich większość asortymentu. Po cenach, które oni dyktują. Na przykład ser. Bez rabatów jako osoba "z ulicy" kupisz go na własną rękę dajmy na to za 25 zł, ale będziesz zobowiązany kupować go za 29 zł u franczyzobiorcy. Przerażająco to brzmi? Nie. 25 czy 29, nie wygląda to jakoś strasznie. TYLKO, ŻE TO PRAWIE 20%, tylko ukryte sprytnie w towarze.
Tak wygląda typowa franczyza. Nastawiona na wyciskanie ostatnich soków ze swoich "partnerów".
U nas model jest zupełnie inny: będziesz kupował bezpośrednio u źródła i to po zaniżonych cenach, ten sam ser kupisz zamiast 20% drożej, to 15% taniej, gdyż jako sieć mamy te ceny przez lata wypracowane, a zniżki te przejdą na Twojego Pomidora... a nasze 6% zostaje tak naprawdę przykryte z nawiązką przez ogrom korzyści.
W tym wypadku wszyscy są zadowoleni. Tak wygląda model typowo "WIN-WIN" i nie są to czary z kapelusza, a banalne zasady i banalna matematyka.
Jest tylko jeden istotny haczyk. Nie podejmiemy współpracy z każdym i za wszelką cenę, nawet jeżeli ma pieniądze i jest chętny. Wolimy otworzyć nowy punkt raz na dwa lata z ludźmi, którzy nadają na tych samych falach, niż pięć czy dziesięć punktów w rok z każdym kto tylko wyłoży kapitał - dlatego liczymy na zrozumienie w przypadku odmowy z naszej strony.
Potrzebujesz więcej szczegółów?
Napisz do nas biuro@neonroom.pl lub zadzwoń 690-977-666,
chętnie udzielimy więcej informacji. :-)